Przejdź do głównej zawartości

Coś na kształt świdra

czyli ni pies, ni wydra :P Przyszedł mi do głowy taki świdrowaty i wirujący wzór i po prostu musiałam go wypróbować!



Dywan mierzy 190 cm średnicy, pożarł ciut ponad 1500 metrów sznurka bawełnianego o grubości 5 mm i powstawał przez 8 godzin przy pomocy szydełka 9 mm.  Bardzo zdziwiła mnie ta średnica, bo dywan wydaje mi się maciupki, a tu proszę bardzo - aż 190 cm!

Jest on zrobiony spiralnie, czyli jest to jedno długie okrążenie. Dzięki temu nie ma tego brzydkiego szwu na łączeniu okrążeń. Tak wygląda sam początek:

Mam dla Was schemat :) Mimo, że jest to jedno długie okrążenie, to zaznaczyłam różnymi kolorami różne niby-okrążenia. Dorysowałam też na żółto granicę, wzdłuż której zmieniają się okrążenia:


Pojęcia nie mam, co zrobię za tydzień! Pewnie wpadnie mi coś do głowy w ostatniej chwili :)

You can download English instructions for this pattern on [ Ravelry ] :)




Komentarze