Przejdź do głównej zawartości

Zaokrąglony dywan w kwiaty

Napotkałam ostatnio na Pintereście przepiękny kwiatowy wzór [ klik! klik! klik! ] i postanowiłam skorzystać z niego przy okazji odświeżenia salonu: 


Zużyłam prawie półtora kilometra sznurka bawełnianego o grubości 5 mm, a cała praca zajęła mi dwa długie dni. Korzystałam jak zwykle z szydełka 9 mm. Średnica dywanu to zaledwie 180 cm.



Nie wykorzystałam całego wzoru, zaledwie kilkanaście (może z 20?) okrążeń, bo zależało mi na grubej ramce. Myślałam, że uda mi się ładnie zaokrąglić dywan, ale wyszło mi coś pomiędzy kwadratem a kołem. 



Wzór zawiera głównie słupki podwójne, a już niestety jakiś czas temu zauważyłam, z grubego sznurka lepiej wychodzą słupki pojedyncze. Także nie przyzwyczajajcie się zbytnio do tego dywanu, za jakiś czas przerobię go na inny ;) 

Komentarze

  1. Dla mnie bajeczny dywan. Ten wzór kwiatowy jest prześliczny. I tylko dwa dni ci zajęło wyprodukowanie tego cuda!!! Czarodziejka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywany w salonie zawsze zajmują mi mało czasu - z tej prostej przyczyny, że mój wewnętrzny perfekcjonizm burzy się na myśl o sznurkach i kłaczkach porozwalanych w tak reprezentacyjnym pomieszczeniu :D Za to dywany robione na stryszku trwają i trwają...

      Usuń

Prześlij komentarz