sobota, 16 kwietnia 2016

Schemat dziurawego dywanu

Dziurkaczowy dywan wzbudził większe zainteresowanie niż sądziłam, narysowałam więc dla Was schemat :)





Powyższy schemat jest oczywiście za mały, możecie więc [ kliknąć tutaj ], żeby go pobrać w większej rozdzielczości w osobnym oknie.

Wrzuciłam też filmik, na którym możecie zobaczyć każde okrążenie:


Pamiętajcie, jeżeli zrobicie ten dywan (nawet jako maciupką serwetkę), to pochwalcie mi się zdjęciem gotowej pracy!


Anglojęzyczny opis dywanu wraz ze schematem znajdziecie na moim koncie na Ravelry.

You will find an English version of this diagram on my Ravelry account.



2 komentarze:

  1. Świetny! Ja na razie pasuje, doba się skróciła i nie chce się wydłużyć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę - na jesieni dodadzą jedną godzinę czasu między drugą a trzecią w nocy :D

      Usuń