Przejdź do głównej zawartości

Schemat dziurawego dywanu

Dziurkaczowy dywan wzbudził większe zainteresowanie niż sądziłam, narysowałam więc dla Was schemat :)





Powyższy schemat jest oczywiście za mały, możecie więc [ kliknąć tutaj ], żeby go pobrać w większej rozdzielczości w osobnym oknie.

Wrzuciłam też filmik, na którym możecie zobaczyć każde okrążenie:


Pamiętajcie, jeżeli zrobicie ten dywan (nawet jako maciupką serwetkę), to pochwalcie mi się zdjęciem gotowej pracy!


Anglojęzyczny opis dywanu wraz ze schematem znajdziecie na moim [ koncie na Ravelry ].

You will find an English version of this diagram on my [ Ravelry account ].



Komentarze

  1. Świetny! Ja na razie pasuje, doba się skróciła i nie chce się wydłużyć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę - na jesieni dodadzą jedną godzinę czasu między drugą a trzecią w nocy :D

      Usuń

Prześlij komentarz