Przejdź do głównej zawartości

Mniejszy bezszwowy siedmiolistek

Chciałabym obiecać, że to już ostatni płaski, bezszwowy dywan (tej wiosny :P). Ale jeszcze się chyba nie nasyciłam tą techniką.

Tym razem machnęłam takie coś:





Dywan mierzy 170 cm średnicy, zużył coś około 1300 metrów sznurka o grubości 5 mm i dziergałam go przez 7-8 godzin szydełkiem 9 mm.

Mam dla Was schemat :) Jest to jedno długie spiralne 1300-metrowe okrążenie, ale dla większej przejrzystości narysowałam zielonym długopisem początek/koniec pomniejszych okrążeń.


Zakończenie też jest spiralne. Gdy już zaczyna brakować sznurka, zróbcie półsłupki nawijane przez 1/14 obwodu, potem zwykłe półsłupki przez kolejną 1/14 obwodu, a potem oczka ścisłe w tylną pętelkę aż do końca sznurka. 

Bardzo bym chciała, żeby następnym razem było coś reliefowego, a nie ciągle tylko te płaskie słupki! Ale czuję, że polegnę :D


You can download written instructions for this pattern in English :) You'll find the PDF file on [ Ravelry ] for free!!!




Komentarze

Prześlij komentarz