Przejdź do głównej zawartości

Dywan Tesla

Znalazłam ostatnio w internecie przepiękny wzór [ "Tesla" ] autorstwa Viktorii Gul. Wzór ma tylko 18 okrążeń, to trochę za mało na dywan do salonu, ale dorobiłam potem kilka(naście?) okrążeń według własnego pomyślunku. Wyszło takie coś:



Dywan mierzy 170 cm średnicy i pochłonął półtora kilometra sznurka o grubości 5 mm. Do tego użyłam szydełka 9 mm.

W tym wzorze bardzo spodobały mi się takie "kuleczko-szyszeczki". Po angielsku były nazwane "puff-stitch", a po rosyjsku występowały jako "pysznyj stołbyk" :) Dorobiłam więcej tych kuleczek, gdy skończył mi się wzór, a sznurka nadal miałam pod dostatkiem. Uprzedzę pytanie, które być może padnie w komentarzach - nie zrobiłam żadnych notatek z tego dywanu, całkowicie improwizowałam od 18-go okrążenia i nie zamieszczę jego schematu (zwłaszcza, że środek dywanu zaprojektowała inna osoba).



Wzór Viktorii Gul znajdziecie na portalu Ravelry [ klik! klik! klik! ]. Ma on postać opisu słownego po angielsku i po rosyjsku:



Możecie też wejść na [ instagrama Viktorii ]:




Wracając do tych kuleczek, to pewnie będę je przerabiać jeszcze w paru następnych dywanach :D



Komentarze

  1. Przepiękny dywanik:) Świetnie wyglądają te pysznyje stołbiki:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz