Przejdź do głównej zawartości

Dywan w kwiatki do salonu

Wyświetlił mi się ostatnio na Pintreście przepiękny wzór [ klik! klik! kliiiik!!! ] i postanowiłam go przetestować na salonowym dywanie. Jeżeli nie macie konta na Pintreście, to koniecznie je załóżcie, w przeciwnym razie ominą Was prawdziwe cudowności!!! A oto efekt:





Dywan mierzy 160x190 cm i zużył około półtora kilometra sznurka bawełnianego o grubości 5 mm. Do tego użyłam szydełka 9 mm. Cała praca zajęła mi 8 godzin pracy - zawzięłam się i dziergałam ciurkiem z małymi przerwami na posiłki i wizyty w toalecie. W rezultacie nie musiałam zostawiać na noc rozgrzebanej robótki, ale mój nadgarstek boleśnie to odczuł ;) 

Ten wzór bardzo lubi się ściągać do środka, więc jak będziecie dorabiać do niego grubą ramkę ze słupków pojedynczych, to dajcie tych słupków trochę mniej, niż Wam się wydaje!





Komentarze

  1. Tempo Pani prac jest oszałamiające! Każdy kolejny dywanik jedyny w swoim rodzaju, a ten zaliczyła bym do romantycznego😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz