Przejdź do głównej zawartości

Dywan w płatki

Ten dywan miał wyglądać zupełnie inaczej! Znalazłam w rosyjskim internecie takie cudo [ klik! klik! klik! ], po czym okazało się, że w skali makro wygląda ono wręcz koszmarnie :( Zostawiłam więc tylko środek - zrobiłam go ze słupków podwójnych, a nie półsłupków - a potem dorobiłam dookoła dwa okrążenia płatków:





Dywan zajął mi dwa dni pracy po około 6 godzin, mierzy 200 cm średnicy i zużył 1350 metrów sznurka bawełnianego o grubości 5 mm. Szydełko mierzyło 9 mm. 


Komentarze

  1. Bardzo fajny ten dywan z resztą jak każdy poprzedni👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Mi pewnie by zajęło więcej czasu :) Na pewno ręce bolą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bolą, zwłaszcza stawy! No i skóra domaga się kremowania.

      Usuń
  3. Piękny dywan, może jakieś torturiale?:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz