Przejdź do głównej zawartości

Mały dywanik z wielkimi popkornami

Znalazłam ostatnio taki fajny wzór na serwetkę [ klik! klik! klik! ] w anglojęzycznym internecie. Nazywa się on "Wreath of Victory", czyli po naszemu "wieniec zwycięstwa" i jest stanowczo zbyt dziurawy, aby wykorzystać go w całości na dywan. Pożyczyłam więc środek i dorzuciłam do tego grubą ramkę :) 


Dywanik mierzy 140 cm średnicy i zużył 600 metrów sznurka bawełnianego o grubości 5 mm, użyłam szydełka 9 mm.


Myślałam, że te płatki będą całkowicie płaskie, ale okazało się, że są popkornami zrobionymi z sześciu słupków podwójnych. Trochę je rozplaskałam, siedząc na nich podczas robienia ostatnich okrążeń ramki.


Wzór dostępny jest tylko jako opis słowny, ciężko się więc go śledzi. Ale parę lat temu pisałam o szydełkowaniu po angielsku [ klik!!! ] - może Wam się to przyda :)


Komentarze