Przejdź do głównej zawartości

Ananasowy dywan

Poprzestawiałam meble w salonie, żeby odsłonić kaloryfer na czas mrozów. I żeby mieć jeszcze większe poczucie nowości, wydziergałam nowy dywan w płatki ananasa:





Mierzy on 160x190 cm (nie licząc frędzli) i zajął mi jakieś 10 godzin pracy. Zużyłam około 1400 metrów sznurka bawełnianego o grubości 5 mm, zaś szydełko miało 9 mm.

Ananasowy wzór znalazłam na portalu [ My Picot ]:

Po wydzierganiu środka według powyższego wzoru, otoczyłam go grubą ramką złożoną z aż siedmiu okrążeń słupków. Gdzieniegdzie musiałam dać słupki podwójne, bo spody ananasowych płatków były wklęsłe:



Na zdjęciach wyraźnie widać, że po przestawieniu mebli znajdzie się miejsce na jeszcze jeden, tym razem mniejszy, dywanik. Nie wiem tylko - okrągły, czy prostokątny?


Komentarze

  1. Dzień dobry :) ponieważ jestem początkująca i dziergam właśnie synowi zwykłego pasiaka okrągłego a teściowa zobaczywszy to zamarzyła o dywanie w marokańskie koniczyny chciałbym jej taki wykonać ale ani nie mogę znaleźć wzoru, ani nie potrafię wymyślić to zwracam się do Pani z prośbą czy była by szansa coś wykombinować? Pani jest cudotwórcą <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz