Przejdź do głównej zawartości

Sobotni pokaz w mi.mo

Przypominam wszem i wobec, że w najbliższą sobotę, czyli 18 kwietnia, będzie można zobaczyć na żywo jak szydełkuję dywan :) Po długich namysłach wybrałam to cacuszko chociaż raczej nie ma szans, żebym zdążyła zrobić cały:


Dzisiaj nareszcie przyszły sznurki na pokaz. Pytaliście też o inne kolory, więc zrobiłam kilka próbek:


Odważne ochotniczki będą mogły własnoręcznie spróbować dziergania z grubego sznurka. Nie bójcie się, nic nie zepsujecie (a nawet gdyby, to zawsze można spruć!), na pewno jesteście bardzo zdolne do wszystkiego :) Wezmę nawet niełamliwe metalowe szydełko!

Gdzie będzie można mnie zobaczyć? Ano w sklepie [ mi.mo ] w Baninie, w budynku delikatesów Max&Xavier przy ulicy Lotniczej 62, parę minut spacerkiem za Biedronką - trzeba wejść po schodach na I piętro. Będę tam w godzinach 10:00-15:00. Przy okazji chciałabym przypomnieć stare chińskie przysłowie które mówi, że jeżeli da się tam dojechać miejskim autobusem, to wcale nie jest daleko ;)


Do zobaczenia w sobotę!

Komentarze