Przejdź do głównej zawartości

Żółty sznurkożerca

Po czterech długich dniach, czyli około 25-30 godzinach szydełkowania skończyłam żółty dywan robiony na opak - od zewnątrz do wewnątrz. Poza [ dywanem odchudzającym ] sprułam każdy żółty koszyczek, jaki znalazłam w domu, dosztukowałam najkrótsze możliwe kawałki sznurka, a i tak na końcu zostało mi go 70 cm :D Stąd ta "zasznurowana" dziura na samym środku. Na szczęście frędzle miałam odłożone jeszcze z poprzedniego dywanu. 






Tak więc łącznie zużyłam jakieś półtora kilometra sznurka o grubości 5 mm przy pomocy szydełka 10 mm, zaś końcowe dzieło ma wymiary 140 x 190 cm i waży w cholerę dużo. Może z 7 kg? Gdyby któraś z szanownych Internautek zapragnęła powtórzyć mój wyczyn, to samouczek do tego dywanu obiecuję wrzucić zaraz po Świętach, bo na razie dopadło mnie Triduum Paschalne (1. sprzątanie, 2. robienie zakupów i 3. gotowanie dla 8 osób). Jeżeli chcecie już zamawiać sznurek, to:
a) i tak nie dojdzie przed Świętami :D
b) radzę wziąć więcej niż 1500 metrów, żeby pod koniec dywanu nie doświadczyć zawału!



Komentarze

  1. Przepiękny! Czy dobrze jednak napisałaś? Bo mi wygląda jakby był robiony do środka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że źle napisałam! Już poprawiłam, dziękuję za czujność :)

      Usuń
  2. Jakiej grubości sznurka Pani użyła? Przez pomyłkę mam 3mm i zastanawiam się jak duży wyszedłby mi dywanik z Pani wzoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zawsze zależy od ściegu, nie da się tego tak matematycznie wyliczyć. Kiedyś przerabiałam ten sam wzór na okrągły dywan ze sznurka 5 mm i 3 mm. I ten ze sznurka 3 mm wyszedł tylko o 20% mniejszy! A myślałam, że będzie o połowę mniejszy.

      Usuń
    2. Zapomniałam dopisać, że używałam sznurka 5 mm :)

      Usuń
  3. VOCE TEM O GRAFICO DESSE TAPETE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You can download the diagram here:
      http://www.ravelry.com/patterns/library/sunshine-carpet

      Usuń
  4. Sou brasileira, achei lindo seu trabalho, incrível.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teria o gráfico ou tutorial de como fazer esse modelo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You can download a "grafico" from this website:
      file:///home/agnieszka/Pobrane/SunshineCarpet_tutorial.pdf

      Usuń

Prześlij komentarz